Àlex Guillamon: “El Tractat UE-Mercosud és colonialista i contradiu els objectius europeus de reducció d’emissions” a ‘En directe a Ràdio 4’ 16/12/2020
Àlex Guillamon, portaveu de la campanya Catalunya No als TCI (Tractats de Comerç i Inversió), explica com s’està treballant perquè les institucions europees no donin llum verda al Tractat entre la UE i el Mercosud.
Considera que, a més d’altres efectes negatius, representa un comportament colonialista i contradiu de forma flagrant els objectius de reducció d’emisisons de la Unió Europea.
Ho ha explicat, aquest 16 de desembre, a l’apartat d’Emergència Climàtica que coordina el president de Sicom, Josep Cabayol, al programa ‘En directe a Ràdio 4′.